Demontaż i montaż turbosprężarek, włącznie z czyszczeniem układu dolotowego silnika
Diagnostykę układu podciśnieniowego, w tym zaworu turbiny i EGR
Diagnostykę oraz regenerację sterowników elektronicznych turbosprężarek
Diagnostykę, oraz REGENERACJĘ TURBOSPRĘŻAREK,
Efektem której jest przywrócenie jej pełnej sprawności. Po naprawie turbosprężarka posiada fabryczne parametry pracy, nieodbiegające od nowej. Cele powyższe realizujemy za pomocą nowoczesnych, profesjonalnych urządzeń wyposażonych w najnowsze oprogramowanie i układy pomiarowe.
Podczas wyważania wysokoobrotowego, wirnik pracuje w warunkach zbliżonych do eksploatacyjnych. Komputerowy moduł ROTOTEST zapewnia maksimum dokładności pomiarowej, oraz graficzną ilustrację wyważenia.
czyszczenie wszystkich elementów - piaskowanie, mycie
czyszczenie zmiennej geometrii w sprężarkach VNT
udrożnienie kanałów olejowych w obudowie turbiny - mycie dyspersyjne ultradźwiękowe i płukanie ciśnieniowe
wymianę łożysk poprzecznych i wzdłużnych,
wymianę uszczelnień labiryntowych, uszczelniaczy, części złącznych, elementów mocujących
dynamiczne wyważenie turbiny przy prędkościach do 30 000 obr/min
doważenie wysokoobrotowe kompletnego rdzenia turbosprężarki przy prędkościach do 250 000 obr/min
sprawdzenie i regulacja ustawienia actuatora
wymianę wałka z kołem turbiny na nowy
wymianę koła kompresji na nowe
wymianę obudowy na nową
wymianę uszkodzonych elementów zmiennej geometrii na nowe
Zakres koniecznych prac jest możliwy do określenia po demontażu wszystkich części składowych turbosprężarki. Dlatego każda regeneracja jest wyceniana indywidualnie.
Zakres regeneracji nastawnika jest uzależniony od stopnia jego uszkodzenia.
Proces naprawy sterownika elektronicznego HELLA/GARRETT jest ściśle określony, przestrzegany i przebiega on w następujący sposób:
podłączenie sterownika do odpowiedniego testera
identyfikacja elektroniki sterownika i porównanie z numerami fabrycznymi na obudowie sterownika
demontaż sterownika na części pierwsze
weryfikacja uszkodzonych i zużytych elementów
wymiana koniecznych podzespołów mechanicznych sterownika na fabrycznie nowe (silnik , przekładnia ślimakowa, czujnik położenia z przekładnią zębatą, gniazdo) i naprawa modułu elektronicznego
ponowne programowanie sterownika jeśli jest konieczne.
Protokół regulacji przepływów zmiennej geometrii
Fakturę Vat, lub paragon
Protokół wyważania
Pisemną gwarancję na 12 miesięcy niezależnie od ilości kilometrów
Instrukcję prawidłowego montażu turbosprężarki
Demontaż i montaż filtrów w pojeździe
regeneracja filtrów maszyną i technologią firmy Carbon Clean
Na zregenerowany filtr cząstek stałych udzielamy 12 miesięcznej gwarancji
Regenerujemy zaciski do samochodów DAF, MAN, Mercedes, Renault, Scania, Volvo. Takie jak Knorr,Meritor, Wabco, Haldex.
Zacisk jest demontowany na części, myty i piaskowany. Malowany farbą odporną na wysoką temperaturę.
Wymieniamy wszystkie uszczelniacze, prowadnice i mechanizm grzechotkowy. Zaciski posiadające czujniki elektroniczne kalibrujemy zgodnie z wymaganiami producenta testerem diagnostycznym. Regulacje przeprowadzamy testerem Jaltest WST.
Na zregenerowane zaciski udzielamy gwarancji na 12 miesięcy.