Tak. Bez problemów zrobimy.
Cena jest uzależniona od stopnia uszkodzenia turbosprężarki. W samochodzie osobowym średnio wynosi ok. 650 pln
Nie zajmujemy się takimi usługami
Tak jak w większości samochodów osobowych, koszt naprawy wynosi ok. 650 pln, przy założeniu, że obudowa łożyskowań jest dobra, oraz żeliwo z klapką nie jest popękane.
Gwarancji udzielamy na okres 12 miesięcy bez limitu kilometrów
Tak. Pod warunkiem serwisowania samochodu, co 10 tys. kilometrów w naszym warsztacie.
Tak. Jeżeli turbosprężarka nie wymaga pełnej regeneracji , czyścimy samą zmienną geometrię.
Czyszczenie zmiennej geometrii kosztuje 250 pln.
Tak. Usuwamy resztki urwanych śrub i szpilek. Poprawiamy gwinty i wkręcamy nowe.
Nie. Takie usługi wykonujemy " od ręki" , tego samego dnia.
Cena regeneracji jest uzależniona od stopnia uszkodzenia turbosprężarki. Średnio wynosi 650 pln. Trzeba pamiętać, że w tych silnikach obowiązuje specjalna procedura serwisowa wymiany turbosprężarki, której należy bezwzględnie przestrzegać.
Tak wykonujemy takie usługi w samochodach osobowych
Tak. Z powodu ograniczonych możliwości lokalowych prowadzimy zapisy.
Zazwyczaj jest to dwa dni robocze.
Cena jest uzależniona od stopnia trudności prac, co związane jest z ilością poświęconego czasu. Dla tego jest określana, w zależności od marki pojazdu i modelu.
Cena tak jak we wszystkich samochodach osobowych wynosi około 650 pln.
Średnia cena zawiera wymianę na nowe: wirnika, koła kompresji, łożysk, uszczelniaczy, talerzyka. Doważenie zespołu wirującego, czyszczenie i regulację zmiennej geometrii, oraz wyczyszczenie pozostałych części składowych turbosprężarki.
Tak. Jeżeli będziemy posiadać gotową odpowiednią turbosprężarkę.
Tak. regenerujemy do wszystkich samochodów
Tak. Naprawiamy turbo do wszystkich pojazdów poruszających się po drogach.
Tak. Nie ma problemu.
Tak. Naprawimy turbinę do każdej maszyny.
Przeważnie nie dłużej niż 24 godziny. Jeżeli turbo otrzymamy do godziny 16, jest gotowe następnego dnia po południu. Wyjątek mogą stanowić turbosprężarki nietypowe do których jest problem z kupieniem części zamiennych.
Kolektory dolotowe czyścimy, gdy objawy wskazują na niewystarczającą ich drożność, lub na życzenie klienta.
Zawsze przed przystąpieniem do demontażu turbosprężarki, sprawdzamy układ sterowania turbiną, oraz czy jej regeneracja jest konieczna.
Nastawniki Hella można zregenerować. Pozostałych firm należy wymienić na nowe.